Kalendář
Díky integrovanému advokátnímu kalendáři je možné efektivně plánovat aktivity s ohledem na praktické fungování advokátní kanceláře. To přináší nová vylepšení s řadou automatických funkcí pro synchronizování s ostatními členy týmu.
Kalendář ADVOKTA je unikátní nástroj, který byl od začátku vyvinut pro použití v advokacii. Je možné jej využívat pro plánování využití kapacit lidských zdrojů i vytváření reportů o vykonané práci. Aplikace hlídá 40hodinový pracovní týden a v případě překročení plánované kapacity uživatele upozorní na překročení hodinové zátěže. Zároveň je možné plánovat upomínky a dlouhodobé úkoly, které se do hodinového limitu nezapočítávají.
- Možnost přiřazení termínu dokončení a časového odhadu
- Manažerské i kreativní plánování
- Automaticky plánuje aktivity do volných časových slotů, tak aby byla aktivita splněna v termínu
- Intuitivní přesouvání aktivit v kalendáři drag&drop
- Barevné škály pro lepší vizuální oddělení typu aktivit
- Možnost párování aktivit ke spisům, fakturám a zásilkám na podatelně
- Rozdělení oprávnění pro zobrazení jednotlivých aktivit