Jak advokáti šetří čas
a vykazují více?

Jak advokáti šetří čas<br />a vykazují více?

Každý rok se nároky na advokáty zvyšují. Musejí se rychleji orientovat v zákonech a kauzách, efektivněji řešit případy a při tom všem ještě zvládat administrativní nároky. V tom jim dnes pomáhají moderní technologie především systémy pro vedení advokátní agendy, které zjednodušují práci a automatizují mnoho administrativních operací.
Jednoduchá úspora času

Jednoduchá úspora času

Advokáti používající systém pro vedení advokátní agendy snižují čas strávený administrativou a nefakturovatelnými úkony průměrně až o 8 hodin měsíčně.
Jednoduchá evidence práce a úspora času při vykonávání advokátní praxe přinášejí možnost se věnovat klientům nebo jiným aktivitám. Při hodinové sazbě advokáta 1.500 Kč a vykázání o 8 hodin více, je měsíční příjem o 12.000 Kč vyšší. To jsou nezanedbatelné příjmy.

Snížení režií

Snížení režií

Advokátním kancelářím a advokátům po zavedení advokátního softwaru ubude administrativní práce někdy až o 40 %.
Při průměrném platu asistentky cca. 25.000 Kč měsíčně a zkrácení úvazku o 40 %, činí roční úspora až 120.000 Kč.

Evidence a přehled stráveného času

Evidence a přehled stráveného času

Jednoduchá a rychlá evidenci práce a okamžitý přehled stráveného času jsou stěžejní.
Systém Advokta umožňuje mít přehled nad stráveným časem a cenou u jednotlivých spisů, úkonů a běžných činností. Máte tak možnost průběžně informovat klienta o ceně nebo reagovat na případné požadavky a změny.

Rychlá fakturace

Rychlá fakturace

Usnadněte si práci. Fakturujte na jedno kliknutí a automaticky párujte platby. Mějte okamžitý přehled ve financích.
Advokta vede finance. Vše přehledně v jednom systému a ještě můžete ušetřit za účetní systém. A pokud máte externí účetní, stačí ji v aplikaci vytvořit zvláštní přístup a všechny doklady má okamžitě dostupné.

Přehled a lepší organizace

Přehled a lepší organizace

Advokátní softwary přináší pohodlné rozhraní, kde je vše na jednom místě s rychlou dohledatelností.
Všechny kontakty, kalendáře, spisy, dokumenty, úkoly a faktury jsou v systému Advokta k dispozici v jednom rozhraní. Poznámky, návrhy dokumentů, e-maily, datové zprávy a listovní zásilky, které byly odeslány nebo přijaty, jsou spojeny se spisem.

Dostupnost spisů a dokumentů

Dostupnost spisů a dokumentů

Největší výhodou všech advokátních systémů běžících v prostředí cloudu je možnost přístupu odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.
Cloudové systémy Advokta přináší flexibilitu. Prostě neřešíte, kde zrovna jste a zda máte notebook, nebo jen svůj mobil. Jednoduše se přihlásíte do systému a pracujete.

Bezpečnost a IT požadavky řešíme za vás

Bezpečnost a IT požadavky řešíme za vás

Výhodou cloudových systémů je, že přenecháváte náklady na zabezpečení, zálohování a ukládání dat na poskytovateli systému.
Používání systému Advokta pro vás znamená nulové náklady za IT experty pro zabezpečení a ochranu počítačové infrastruktury. Nespornou výhodou je i automatická archivaci spisů a zálohování dat.

Advokta

Podívejte se jak ulehčujeme řízení advokátní agendy

Víc než slova jsou názorné ukázky, sledujte náš video kanál na youtube. Naleznete zde ukázky používání systému Advokta v praxi.

Youtube
Advokta-bottom-wave-image

Vyzkoušejte Advoktu na 30 dní zdarma bez závazku

Vytvořit účet on-line-nebo volejte +420 544 508 250

Vyzkoušejte Advoktu na 30 dní zdarma bez závazku

Vytvořit účet on-line-nebo volejte